U mutivu perchè a valvula di drenu ùn hè micca acqua

 

1. Fiascu: a valvula di ingressu di l'acqua hè lenta per entra in l'acqua (1)

Motivu: U fogliu di sigillatura di l'acqua di l'acqua 18 Anni Factory China 45 Degree Brass Boiler Drain Valves hè stuck with sediment

Rimediu: Prima, sguassate a tappa decorativa, u bracciu di leva è a valvula, è poi pulite u chiovu di sigillatura d'acqua di u bracciu di leva è a foglia di sigillatura di l'acqua di a valvola.Infine, mette a tappa di a valvula, u bracciu di leva, è a tappa decorativa in u locu prima di l'usu.

2. Fiascu: a valvula di ingressu di l'acqua hè lenta per entre in l'acqua (2)

Motivu: U filtru hè bluccatu da i detriti

Rimediu: Allentate a noce di serratura, è poi lavà a noce di serratura cù acqua pulita.

3. Failure: a valvula di ingressu di l'acqua ùn entra micca in l'acqua

Motivu: ci sò debris o altre parte in a boia

Rimediu: Pulite u float cù acqua pulita è verificate se l'altri parti sò cuparti.

4. Failure: U valve di drenu hè leaking

Motivu: U fogliu di sigillatura di l'acqua hè appiccicatu cù a sabbia è a tazza di l'aghjustamentu hà parechje in contru.

Rimediu: lavate a foglia di sigillatura d'acqua cù acqua pulita è verificate s'ellu ci hè qualcosa di variità quandu u fogliu di sigillatura d'acqua è a tazza di regulazione sò in funzione.

5. Fiascu: u buttone di valve di drenu ùn pò micca esse tornatu dopu à travaglià una volta

Motivu: A surgente hè arrugginita da l'acqua di mare o di l'acqua chì ùn risponde micca à i requisiti igienici, o l'asta di spinta è u buttone di u buttone ùn sò micca distribuiti uniformemente.

Rimediu: Se ùn vulete micca utilizà a qualità di l'acqua senza qualificazione è girate u cilindru di u buttone di a valvula di drenu, pudete rotà 360 ° per currisponde à a direzzione di a barra di spinta.

acqua

S'ellu hè usatu per troppu longu, pruvucarà troppu impurità à bluccà.Pudemu truvà stu picculu pirtusu sguassendu u picculu tappu (a dimensione di u buttone), stab it with the pin of the paper clip, and stab it carefully under the plastic bag (attenzione à scalding yourself).Tirà fora dopu avè ligatu.Colpite u tubu di riscaldamentu cù un martellu.A vàlvula si ventila è dopu chjude.Pruvate di novu per sguassà impurità.Quasi quì.


Tempu di posta: 24-Jan-2022