A 3a riunione di i membri di a 6a Associazione di l'Industria di a Valvula di Plumbing di Zhejiang hè stata cun successu

Zhejiangindustria di valvule di fontaneriaassociu, stabilitu in marzu 2003, hè statu appruvata da a Cummissione Ecunomica è Cummerciu Pruvinciale è arregistrata da u Dipartimentu di l'Affari Civili.U secretariatu hè situatu in Yuhuan County, a pruvincia di Zhejiang.Questa associazione hè una urganizazione senza prufittu, ecunomica è corporativa formata volontariamente da l'urganisazioni ecunomiche è unità cunnesse diindustria di valvule di fontaneriain tutta a pruvincia.

U 14 d'aprile di u 2021, a 3a riunione di i membri di u 6u ZhejiangL'industria di i valvole di fontaneriaL'associazione hè stata tenuta in l'hotel Four Points Sheraton Yuhuan.150 membri di l'associu è più di 50 capi di u guvernu Yuhuan è presidenti di altre associazioni anu assistitu à a riunione.

Prima di tuttu, u presidente di l'associu Zhong Xingfu hà fattu u rapportu di travagliu di l'associu in 2020. U rapportu riassume u travagliu di l'annu passatu da sette aspetti: prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, migliurà a qualità, custruzzione standard, impulsu di l'innovazione, mostra prufessiunale, cummerciu esteru. avvirtimentu precoce, è ottimisazione industriale, è hà fattu arrangiamenti per u pianu di travagliu per l'annu novu.Allora u vicepresidentu di l'associu Lin Hailin hà fattu u rapportu di entrate è spese finanziarie di l'associazione in 2020.

Infine, Cai Mugui, membru di u Cumitatu Permanente di Yuhuan City, hà fattu un discorsu impurtante.Hà affirmatu chì, dapoi a so creazione, l'associu hà fattu alcune innovazioni è esplorazioni in a prumuzione di u serviziu di i membri, u rinfurzà a custruzzione di u sistema, a migliurà a gestione interna, a realizazione di a furmazione prufessiunale, l'espansione di a publicità di a marca regiunale è a formulazione di normi di l'industria, chì hà ghjucatu un rolu in l'accelerazione. u sviluppu di Yuhuanindustria di valvule di fontaneria.È ancu hà dettu a situazione generale di Yuhuanfontaneriaindustria di valvula, è hà fattu alcuni suggerimenti nantu à u sviluppuindustria di valvule di fontaneriaè rinfurzà u travagliu di l'associu.

Dopu à a riunione, una grande cena hè stata fatta, chì aghjunghje una atmosfera festiva à a cunclusione successu di a riunione.

nutizie 5101


Tempu di post: May-10-2021