A 130ª Fiera di Canton

A 130ª Fiera di Canton1 A 130ª Fiera di Canton2

A 130a Fiera di Importazione è Esporta in Cina è u Forum di Cummerciu Internaziunale di Pearl River si terrà u 14 d'ottobre.Zhejiang Wandekai Fluid Equipment Technology Co.,Ltdassiste à u 130thFiera di Canton.

A 130a Fiera di Canton hè stata tenuta in linea è offline da u 15 à u 19 d'ottobre per cinque ghjorni, cù una zona di mostra offline di 400,000 metri quadrati, facendu a più grande mostra fisica di u mondu in fronte à COVID-19.Sicondu 16 categurie di merchenzie istituite 51 spazii di mostra, un totale di 19,181 cabine, 7795 espositori.

In u risultatu, i scambii glubale di e persone sò stati bluccati, u ciculu ecunomicu internaziunale hè statu culpitu, è a dumanda internaziunale è e catene di furnimentu anu da ricuperà.In questu sfondate, sta sessione di a fiera di Canton cù u ciculu duale domesticu è internaziunale cum'è u tema per a prima volta per apre u ciculu duale internaziunale domesticu cum'è u scopu, hà cuntinuatu à serviziu à l'imprese per sfruttà u mercatu internaziunale à u stessu tempu, invitatu largamente. cumpagnii straneri in Cina, cumpratori domestici, assistendu à a riunione incuraghjitu per u mercatu domesticu, "cù a linea cù l'esposizione standard di prudutti omogenei, aiutanu l'impresa à sviluppà u mercatu domesticu.

In u sfondate di l'epidemie glubale, a Fiera di Canton cuntinueghja à prumove l'innuvazione di mudelli di cummerciale è per a prima volta implementà un novu mudellu di integrazione online è offline.Questu hè un novu scupertu è tentativu, è ancu a nova scena normale è grande di a Fiera di Canton in u futuru.

Zhejiang Wandekai Fluid Equipment Technology Co.,Ltdhè un fabricatore prufessiunale chì integra u disignu, a produzzione è a vendita di sistemi di fontaneria è sanitari.A so attività hè divisa in quattru prudutti principali: valvole di ottone, raccordi in ottone, Pezzi OEM è sanitarie per riscaldamentu d'acqua.Avemu ottinutu certificatu ISO 9001 in u 2000. Avemu ottenutuCertificatu NSF, CSA è UPC per raccordi PEX in ottone, valvole a sfera d'ottone è valvola d'arrestu d'angolo di 1/4 di volta in ottone, chì sò cuncepiti è sviluppati da noi stessi.


Tempu di Postu: 27-Nov-2021