Trasportu nauticu severu

In l'ultimi 6 mesi, cum'è i tassi di trasportu cuntinueghjanu à cresce è cuntinueghjanu à batte novi record ogni settimana, l'imprese logistiche è i speditori / speditori anu quasi persu a speranza chì u mercatu di cunsulidazione tornerà à i livelli normali quist'annu.

Sicondu l'indici SCFI, u prezzu attuale di un containeru di 40 piedi da l'Asia à l'Europa in u mercatu spot hè 3500.Inoltre, secondu Drewry, u trasportu per a carica espressa pò esse facilmente finu à $ 10,000.

"Questu hè un mercatu estremamente difficiule, è i requisiti stretti sò posti à i nostri impiegati.Quandu u livellu di qualità hè cusì male, pudemu avè mai vistu una tarifa di trasportu oceanu cusì alta ".Allan, CEO di Scan Global, un spedizioniere internaziunale Melgaard hà dettu.

In a so vista, "ci hà da piglià assai tempu per noi per entra in un mercatu più stabile".

"Ùn pensu micca chì vedemu una normalizazione chjara in u mercatu in i primi 6 à 12 mesi.Mi dispiace chì videremu u mercatu cuntinuà à esse estremamente turbulente cù tassi di trasportu anormalmente elevati prima di stabilizzà.A capacità aumenterà, ch'ella si tratti di navi o cuntainer è altre equipaghji.Hà aghjustatu.

Ci hè parechje ragioni per u mercatu caldu:

U novu virus di a corona hè una pandemia in parechji paesi maiò, cuntinuendu a situazione di u mercatu da l'estiu di u 2020;

I Stati Uniti è i paesi europei (cum'è l'Italia è a Spagna) facenu enormi prugrammi d'aiutu;

L'Organizazione per a Cuuperazione è u Sviluppu Ecunomicu (OCDE) hà elevatu sustancialmente a so previsione per a crescita economica glubale questu annu à 5,8%;

L'offerta di navi di cuntainer hè troppu chjuca è duverà parechji anni per rinvià;

Ci hè una carenza di equipaghji cum'è cuntenituri;

I porti è a congestione di u trafficu in parechji lochi in u mondu cuntinueghjanu.

Cumu WDK tratta?

Sicondu a caratteristica divalvola di ottoneèraccord d'ottone,Zhejiang Wandekai Fluid Equipment Technology Co.,Ltdpiglià a misura cum'è quì sottu:

• Fà u pianu ordine quandu WDK arranges l 'ordine.

• Riservazione di a spedizione quandu WDK organiza l'ordine.

• Informà i clienti in anticipu, mandà u pianu ordine in anticipu.

nutizie


Tempu di post: 05-05-2021