Selezzione di valvula di cobre

1. Sicondu a selezzione di funzioni di cuntrollu, diverse valves anu u so propiu funzioni, è l'attenzione deve esse pagatu à e so funzioni currispundenti quandu selezziunate.

2. Sicondu a selezzione di e cundizioni di u travagliu, i paràmetri tecnichi di usu cumuniValve à sfera d'ottoneincludenu a pressione di a scala di travagliu, a pressione di travagliu massima permessa, a temperatura di travagliu (temperatura minima è massima) è mediu (corrosività, inflammabilità).Quandu selezziunate, fate attenzione à i paràmetri sopra citati di e cundizioni di travagliu è I paràmetri tecnichi di a valvula sò cunsistenti.

3. Sceglie secondu a struttura di stallazione.A struttura di stallazione di u sistema di piping include filu di pipa, flange, ferrule, saldatura, mangue è cusì.Per quessa, a struttura di stallazione di a valvula deve esse coherente cù a struttura di stallazione di u pipeline, è e specificazioni è dimensioni deve esse coerenti.

Selezzione

Installazione di valvula di cobre

1. A valvula cunnessa da u filu di pipa hè cunnessu cù u filu di u pipa di l'estremità di a pipa.U filu internu pò esse un filu di pipa cilindrica o un filu di pipa cunica, è u filu esternu deve esse un filu di pipa conica.

Selezzione 2

2. A valvula di a porta cù a cunnessione di u filu internu hè cunnessu à l'estremità di u tubu, è a lunghezza di u filu esternu di u tubu deve esse cuntrullata.Per impedisce chì l'estremità di u tubu sia eccessivamente avvitata per pressà a superficia interna di u filu di u tubu di a valvola di a porta, a sede di a valvola serà deformata è a prestazione di sigillatura serà affettata.

3. Per i valvuli cunnessi cù u filu di pipa, quandu si stallanu è stringhje, a chjave deve esse chjappata à a parte esagonale o ottagonale à u listessu estremità di u filu, è ùn deve micca esse chjappata à a parte esagonale o ottagonale à l'altru finale di a valvula. per evità a deformazione di a valvula.

4. Flange chì culliga a flange di a valvula è a flange di a fine di a pipa ùn hè micca solu coherente cù e specificazioni è dimensioni, ma ancu cù a stessa pressione nominali.

5. Quandu u gambo valve hè trovu à esse leaking durante a stallazione è cumissioning di la valve stop e valve gate, strinci lu nut cumpressione à u packing, è attenti à ùn forza eccessiva, comu longu com'è ùn ci hè micca leakage.


Tempu di post: 29-novembre-2021