Punti per l'attenzione in a stallazione di valvula

1. Quandu stallà uvalvula, hè necessariu di pulisce a parte interna è a superficia di sigillatura, verificate se i bulloni di cunnessione sò stretti uniformemente, è verificate se l'imballaggio hè compactatu.

2.Uvalvuladeve esse chjusu quandu hè stallatu.

3.Taglia grandevalvola di portaè pneumaticavalvula di cuntrolludeve esse stallatu verticalmente, in modu di evità perdite per via di u pesu pesu di u core di a valvula magra à un latu.

4.There hè un inseme di normi prucessu di stallazione currettu.

5.Valvoledeve esse stallatu in a pusizione di travagliu permessa.È a pusizione di stallazione ancu deve esse cunvene per u mantenimentu è u funziunamentu.

6.The stallazione divalvola di stopduverebbe fà a direzzione di u flussu di u mediu coherente cù a freccia marcata nantu à u corpu di a valvula.

7.Quandu stringhje a vite, uvalvuladuverebbe esse in un statu pocu apertu, per ùn sfracicà a superficia di sigillatura superiore di a valvola

8.A bassa temperaturavalvuladuverebbe fà una prova in u statu friddu è hè necessariu di esse flexible senza jamming.

9.Dopu tuttuvalvolesò stallati in u locu, si deve esse aperti è chjusi di novu, è sò qualificati si sò flexibuli è liberi di jamming.

10.Quandu u novuvalvulaHè utilizatu, l'imballu ùn deve esse pressatu troppu strettu, in modu di evità troppu pressione nantu à u troncu di a valvula, usu accelerata, è difficultà à apre è chjude.

11.Primavalvulainstallazione, hè necessariu di cunfirmà chì a valvula risponde à i requisiti di cuncepimentu è e norme pertinenti.

12.Before stallà uvalvula, L'internu di a pipeline deve esse pulita per caccià l'impurità cum'è limatura di ferru, per impediscenu l'inclusione di materie straniere in u sediu di sigillatura di a valvula.

13.When stallà uvalvula, cunfirmà se a direzzione di u flussu mediu, a forma di stallazione è a pusizione di a rota manuale risponde à i requisiti.

Punti per l'attenzione in a stallazione di valvula


Tempu di post: 28-ghjugnu-2021