In u 2026, a scala di u mercatu di a valvula di cuntrollu righjunghji 12,19 miliardi $ US

Uvalvula di cuntrollucuntrola u flussu di un fluidu, cum'è gas, vapore, acqua o compostu, cusì chì a variabile prodotta da u prucessu di regulazione hè u più vicinu pussibule à u valore stabilitu desideratu.A vàlvula di cuntrollu hè a parte più impurtante di ogni ciclu di cuntrollu di prucessu, perchè sò assai impurtanti per u rendiment generale di u prucessu.

Sicondu u tipu di disignu, a valvula di cuntrollu pò esse divisa invalve globu, valvola a sfera, valvola a farfalla, valvola angolare, valvola a diafragma è altri.

Sicondu l'industria di l'utilizatori finali, a valvula di cuntrollu pò esse divisa in oliu è gasu, chimica, energia è putenza, farmaceutica, alimentazione è bevande, altre industria di l'utilizatori finali.

Sicondu a regione, a valvula di cuntrollu pò esse divisa in America di u Nordu, Europa, Asia Pacificu, America Latina, Mediu Oriente è Africa.

Panoramica di u mercatu

In 2020, a dimensione di u mercatu divalvula di cuntrollughjunghjerà à US $ 10,12 miliardi, è hè previstu di ghjunghje à US $ 12,19 miliardi da 2026, cù una crescita annuale cumposta di 3,67% durante u periodu di rapportu da 2021 à 2026. Duranti stu periodu, l'investimentu in pipeline è u sviluppu di l'infrastruttura hè previstu di stimulà. a dumanda di u mercatu per valvole di cuntrollu.

I principali industrii, cum'è l'oliu è u gasu è i farmaceutici, si movenu versu a tecnulugia di valvola cù processori integrati è capacità di rete per coordinà tecnulugii di monitoraghju cumplessi attraversu stazioni di cuntrollu cintrali.

Inoltre, per via di u rapidu crescita di u numeru di centrali solari, a prumuzione di i prughjetti di l'energia rinnuvevuli hà allargatu u campu d'applicazione di valvule di cuntrollu.

U mercatu di l'Asia Pacificu hà crisciutu significativamente.A pupulazione di a classe media in crescita in a regione Asia-Pacificu conduce a dumanda in l'industria petrolifera è di gas, di energia è chimica.Inoltre, l'industrializazione rapida di questi paesi è e regioni è u sviluppu cuntinuu di u trasportu sò previsti per aumentà a dumanda di petroliu è gasu.A dumanda di l'acqua potabile per a pupulazione crescente hà ancu guidatu a custruzzione di e piante di desalinizazione, stimulendu ancu a dumanda di valvule di cuntrollu.A gestione di i rifiuti è di l'acqua residuale hè ancu un grande mercatu chì guida a dumanda di valvule di cuntrollu.


Tempu di post: Apr-10-2021