Cumu mantene a vàlvula di sfera d'ottone

U ramuValvole à sfera presse dui O-ringhè un dispositivu utilizatu per cut off o cunnette u mediu in u pipeline.Havi i vantaghji di struttura compatta, sigillatura affidabile, struttura simplice, mantenimentu convenientu, micca faciule da corrode, è longa vita di serviziu.Hè largamente utilizatu in parechji campi.A vàlvula di bola di cobre hà bisognu di mantenimentu regulare durante l'usu, allora chì hè u metudu di mantenimentu specificu?

wps_doc_0

Quandu a valvula di sfera hè chjusa, ci hè sempre fluidu pressurizatu in u corpu di a valvula.Prima di serviziu, depressurizà a linea cù a valvula di bola in a pusizione aperta è disconnect the power or supply air.Prima di mantenimentu, disengage l'attuatore da u supportu, è assicuratevi chì i tubi upstream è downstream di a valvula di sfera sò stati liberati da a pressione prima di disassembly and disassembled.Durante u disassemblamentu è a rimonta, ci vole à piglià cura per prevene danni à e superfici di sigillatura di e parti, in particulare e parti non metalliche.Strumenti spiciali deve esse usatu quandu sguassate l'O-ring.I bulloni nantu à a flange deve esse stretti simmetricamente, gradualmente è uniformemente durante l'assemblea.

L'agente di pulizia deve esse cumpatibile cù e parti di gomma, pezzi di plastica, parti metalliche è medii di travagliu (cum'è gas) in a valvula di bola.Quandu u mediu di travagliu hè u gasu, a benzina (GB484-89) pò esse usata per pulizziari parti metalliche.Pulite e parti non metalliche cù acqua pura o alcolu.

I pezzi individuali disassemblati ponu esse puliti per immersione.E parti metalliche cù e parti non metalliche chì restanu micca cumposti ponu esse lavate cù una tela di sita pulita è fina impregnata cù agenti di pulizia (per impediscenu chì e fibri cadutanu è aderiscenu à e parti).Quandu si pulisce, tutti i grassi, a terra, a cola, a polvera, etc., chì si aderiscenu à u muru, deve esse eliminata.

E parti non metalliche deve esse sguassate da l'agente di pulizia immediatamente dopu a pulizia, è ùn deve esse imbulighjate per un bellu pezzu.

Dopu a pulizia, deve esse assemblatu dopu chì l'agente di pulizia nantu à u muru per esse lavatu hà evaporatu (pò esse sbulicatu cù un pappu di sita chì ùn hè micca imbullatu in l'agente di pulizia), ma ùn deve esse lasciatu per un bellu pezzu. , altrimenti si arrugginirà è sarà contaminatu da a polvera.

I pezzi novi anu ancu esse puliti prima di l'assemblea.

Lubricate cù grassu.U grassu deve esse cumpatibile cù i materiali metallichi di a valvola di sfera, i pezzi di gomma, i pezzi di plastica è u mediu di travagliu.Quandu u mediu di travagliu hè u gasu, per esempiu, un grassu speciale 221 pò esse usatu.Applicà una fina capa di grassu nantu à a superficia di a groove di stallazione di u sigillo, applicà una fina capa di grassu nantu à u sigillu di gomma, è applicà una fina capa di grassu nantu à a superficia di sigillatura è a superficia di attritu di a valvula.

Durante l'assemblea, chips di metalli, fibri, grassu (eccettu quelli specificati per l'usu), polvera, altre impurità è oggetti straneri ùn deve micca permessu di contamina, aderisce o stà nantu à a superficia di e parti o entra in a cavità interna.


Tempu di Postu: Feb-28-2023