Perchè u rubinettu ùn pò esse strettu?

Perchè u rubinettu ùn pò esse strettu?Forsi l'amichi di Kendo anu scontru stu prublema.Ci hè parechje ragioni per u faucet.Fighjemu un ochju inseme.

A guarnizione di u corpu di u faucet hè solta, cusì deve esse eliminata è rimpiazzata cù una nova.A ceramicaBrass Bibcockcore o u core di a valvula di ramu perde.In questa situazione, solu cambià u core di a valvula.Quandu si stallanu, avete bisognu di una chjave, un cacciavite flat o croce, è pò esse quasi fattu.U corpu principale di u faucet hà tracoma.In questu casu, pudete cambià solu u faucet.

2

Inoltre, avemu da fà un bonu travagliu in u mantenimentu di u faucet:

Quandu a temperatura nurmale hè più bassu di zero gradi Celsius, se truvate chì u manicu di u rubinettu hà una sensazione anormale, duvete aduprà acqua calda per scald u pruduttu sanitariu finu à chì a manu si senti nurmale, perchè a vita di serviziu di a valvula di u rubinettu. core ùn sarà micca affettatu s'è vo aduprà dopu à u funziunamentu.

U fenomenu di goccia dopu chì u novu faucet hè chjusu hè causatu da l'acqua restante in a cavità dopu chì u faucet hè chjusu.Questu hè un fenomenu normale.Se l'acqua tick per un bellu pezzu, hè un prublema di faucet, è l'acqua hè sculacciata, chì indica chì u pruduttu hà un prublema di qualità.

Ùn hè micca cunsigliatu per cambià u faucet troppu duru, basta scorri in silenziu.Ancu s'ellu hè un faucet tradiziunale, ùn hè micca bisognu di assai sforzu per chjappà, solu spegne l'acqua.Inoltre, ùn utilizate micca u manicu cum'è un bracciu per sustene o aduprà.

L'acqua cuntene una piccula quantità di composti di l'acidu carbonicu, chì solu formanu scala è corrode a superficia di u metallu dopu chì evapora.

Questu hà da influenzà a vita di serviziu di u faucet.Hè spessu necessariu d'utilizà un pappu di cuttuni o spugna per freti freti l'aspettu di u faucet.Ùn aduprate micca una bola di pulizia metallica o un tampone per pulisce.Simply grattate a superficia di u faucet.Nè l'uggetti duri ponu colpi à a superficia di u faucet.


Tempu di post: 14-Jan-2022