U principiu di funziunamentu di vari valves

Principiu di struttura di a valvula
U funziunamentu di sigillatura di a valvula si riferisce à a capacità di ogni parte di sigillatura di a valvula per prevene a fuga di u mediu, chì hè l'indice di rendiment tècnicu più impurtante di a valvula.Ci sò trè parti di sigillatura di a valvula: u cuntattu trà e parti d'apertura è chjude è e duie superfici di sigillatura di u sediu di a valvula;a cuuperazione trà l'imballu è a gamba di a valvula è a scatula di imbottitura;a cunnessione trà u corpu di a valvula è a tappa di a valvula.A fuga in l'antica parte hè chjamata fuga interna, chì hè comunmente chjamata closure lax, chì affettarà a capacità di a valvula per cut off the medium.Per i valvole di chjude, a fuga interna ùn hè micca permessa.A fuga in l'ultimi dui lochi hè chjamata fuga esterna, vale à dì, i fughe media da l'internu di a valvula à l'esternu di a valvula.A fuga esterna pruvucarà a perdita di materiale, inquinate l'ambiente, è ancu causanu accidenti in casi severi.Per i media inflammabili, splusivi, tossichi o radiuattivi, a fuga ùn hè micca permessa, cusì a valvula deve avè un rendimentu di sigillatura affidabile.

Catalogu di classificazione di valvule
1. A parte apertura è chjusu di uValve à sphère en laiton FNPThè una sfera, chì hè guidata da u gambo di a valvula è gira 90 ° intornu à l'assi di a valvola di sfera per apre o chjude.Pò esse ancu usatu per regulazione è cuntrollu di fluidi.Hè principarmenti utilizatu per taglià, distribuzione è cambià a direzzione di u flussu di u mediu in u pipeline.Havi una bona prestazione di sigillatura, funziunamentu còmuda, apertura rapida è chjusu, struttura simplice, pocu voluminu, resistenza bassu, pesu ligeru, etc.
a8
2. A parte apertura è chjusu di a valvula di a porta hè a porta.A direzzione di u muvimentu di a porta hè perpendiculare à a direzzione di u fluidu.A vàlvula di a porta pò esse solu aperta è completamente chjusa, è ùn pò micca esse aghjustata o throttled.Hè principarmenti usatu per cut off the medium in the pipeline.Si pò scorri in ogni direzzione da i dui lati.Hè faciule d'installà, faciule d'operare, lisu in u canali, pocu in resistenza à u flussu è simplice in struttura.

3. A parte di l'apertura è a chjusa di a valvola di a farfalla hè una piastra di farfalla, chì hè guidata da u troncu di a valvola è rotate 90 ° intornu à u so propiu assi in u corpu di a valvola, per ottene u scopu di apre è chjude o aghjustamentu.Hè principarmenti usatu per cut off the medium in the pipeline.Hà e caratteristiche di struttura simplice, operazione flessibile, cambiu rapidu, taglia chjuca, struttura corta, bassa resistenza è pesu ligeru.

4. L'apertura di a valvula di u globu è e parti di chjude sò dischi di valve plug-shaped.A superficia di sealing hè piatta o cònica.U discu di a valvula si move linearmente longu a linea centrale di u sediu di a valvula per ottene l'apertura è a chjusa.A valvula di u globu pò esse solu aperta è chjusa.Tuttu chjusu, ùn pò micca esse aghjustatu è throttled.Hè principarmenti usatu per cut off the medium in the pipeline.Hà e caratteristiche di struttura simplice, installazione faciule, funziunamentu convenientu, passaghju liscia, resistenza à u flussu chjucu è struttura simplice.

5. Valvula di cuntrollu si riferisce à a vàlvula chì apre automaticamente è chjude u flap di a vàlvula s'appoghjanu nantu à u flussu di u mediu stessu per prevene u backflow di u mediu, cunnisciutu ancu com'è vàlvula di cuntrollu, vàlvula unidirezionale, vàlvula di flussu inversu è torna. valvola di pressione.A vàlvula di cuntrollu hè una vàlvula automatica chì a funzione principale hè di prevene u backflow di u mediu, a rotazione inversa di a pompa è u mutore di cunduce, è a scaricazione di u mediu in u cuntinuu.

6. Valvula di cuntrollu, canusciutu macari comu valve di cuntrollu, in u campu di u cuntrollu di prucessu di autumàticu industriale, da accettà u signale di cuntrollu output da l'unità di cuntrollu di regulazione, cù l'aiutu di u funziunamentu di putenza à cambià i paràmetri di prucessu finali cum'è flussu mediu, pressure , temperatura, liveddu di liquidu, etc elementu cuntrollu.Hè generalmente cumpostu di attuatori è valvole, chì ponu esse divisu in valvule di cuntrollu pneumatici, valvole di cuntrollu elettricu è valvole di cuntrollu auto-operate.

7. Valve Solenoid hè usata in cumbinazioni cù bobina elettromagnetica è valvola dritta-through o multi-way.Pò esse divisu in dui tipi: normalmente apertu è nurmale chjusu.Hè utilizatu per cuntrullà l'interruttore o cambià a direzzione di u flussu di u mediu attraversu l'alimentazione AC220V o DC24, chì hè a basa per l'automatizazione di u cuntrollu di fluidu.A selezzione di cumpunenti è valvole di solenoide deve prima seguità i quattru principii di sicurezza, affidabilità, applicabilità è ecunumia.

8. I parti di apertura è chjusu di a valvula di salvezza sò in un statu nurmale chjusu sottu l'azzione di a forza esterna.Quandu a pressione di u mediu in l'equipaggiu o pipeline cresce sopra à u valore specificatu, a pressione media in u pipeline o l'equipaggiu hè impedita da scaricamentu di u mediu à l'esternu di u sistema per impedisce a pressione di u mediu in u pipeline o l'equipaggiu da sopra à u valore specificatu.Valvula speciale cù u valore specificatu.E valvule di sicurezza appartenenu à a categuria di valvula automatica è sò principarmenti aduprate per a prutezzione impurtante in caldaie, vasi à pressione è pipeline.

9. Valve Needle hè una parte impurtante di u sistemu di pipeline di misura di strumentu.Hè una valvula chì pò aghjustà cù precisione è tagliate u fluidu.U core di a valvula hè un conu assai sharp, chì hè generalmente usatu per un picculu flussu.Gas o liquidu d'alta pressione, a struttura hè simile à a valvola di u globu, è a so funzione hè di apre o tagliate u passaghju di pipeline.

10. Trap Valve (Trap Valve), canusciutu macari comu trappula, canusciutu macari comu valve drain, hè un pruduttu di risparmiu d'energia chì scarica l'acqua condensata, l'aria è u gasu di diossidu di carbonu in u sistema di vapore u più prestu pussibule.A scelta di una trappula adattata pò fà chì l'equipaggiu di riscaldamentu di vapore ottene a più alta efficienza di travagliu.Per ottene u megliu effettu, hè necessariu avè una cunniscenza cumpleta di u funziunamentu di u travagliu è e caratteristiche di vari tipi di trappule.

11. U plug valve (Plug Valve) apertura è chjude parte hè un corpu plug.Rutendu 90 gradi, u portu di u canale nantu à u tappu di a valvula hè cunnessu o separatu da u portu di u canale nantu à u corpu di a valvula per realizà l'apertura o a chjusa di una valvola.A forma di u plug valve pò esse cilindrica o cònica.In un tappu di valvula cilindrica, u passaghju hè generalmente rettangulare, mentre chì in un tappu di valvula cònica, u passaghju hè trapezoidale.Adatto per spegnere e accendere le medie e per deviare applicazioni.

12. Valve di diafragma hè una valvula di globu chì usa un diafragma cum'è un membru di apertura è chjusu per chjude u canali di flussu, cut off the fluid, è separà a cavità interna di u corpu di a valvula da a cavità interna di a valvula.Hè una forma speciale di valvola d'arrestu.A so parte d'apertura è di chjusu hè un diafragma fattu di materiale suave, chì separa a cavità interna di u corpu di a valvula da a cavità interna di a tappa di a valvula è e parti di guida.Avà hè largamente utilizatu in parechji campi.Valvule di diafragma comunemente utilizzate include valvole di diafragma rivestite di gomma, valvole di diafragma rivestite di fluoru, valvole di diafragma senza fodera è valvole di diafragma plastica.

13. Valve di scaricamentu hè principarmenti utilizata per u scaricamentu di fondu, scaricamentu, campionamentu è senza operazione di chjusi di zona morta di reattori, tanki di almacenamiento è altri cuntenituri.U flange di fondu di a valvula hè saldata à u fondu di u tank di almacenamentu è altri cuntenituri, eliminendu cusì u fenomenu residuale di u mediu di prucessu di solitu à l'outlet di a valvula.Sicondu i bisogni attuali di a valvula di scaricamentu, a struttura di scaricamentu hè pensata per travaglià in duie manere: alzà è calà.

14. U Valve Exhaust hè utilizatu in u sistema di pipeline di fluidu cum'è una funzione di scarico.Durante u prucessu di consegna di l'acqua, l'aria hè continuamente liberata in l'acqua per furmà un saccu d'aria, chì face difficiuli di furnisce l'acqua.Quandu u gasu sbocca, u gasu cullà nantu à a pipa è infine si riunite à u puntu più altu di u sistema.À questu tempu, a valvula di scarico cumencia à travaglià è sguassate attraversu u principiu di a palanca di bola flottante.

15. Breathing Valve hè un pruduttu sicuru è risparmiu d'energia utilizatu per equilibrà a pressione di l'aria di u cisterna di almacenamiento è riduce a volatilizazione di u mediu.U principiu hè di utilizà u pesu di u discu di a valvula di pressione pusitiva è negativa per cuntrullà a pressione di scarico positiva è a pressione di aspirazione negativa di u tank di almacenamento;A pressione in u cisterna ùn cuntinueghja micca à calà o à cresce, perchè a pressione di l'aria in l'internu è fora di u cisterna hè equilibrata, chì hè un dispositivu di salvezza per prutege u cisterna di almacenamento.

16. Filter Valve hè un dispusitivu indispensèvule nantu à u pipeline medium conveying.Quandu ci sò troppu impurità in u mediu, chì affettanu u funziunamentu di l'equipaggiu, a dimensione di a maglia di u filtru di u filtru hè sceltu secondu u grossu di l'impurità.A rete filtra l'impurità per assicurà u funziunamentu normale di l'equipaggiu posteriore.Quandu a pulizia hè necessaria, basta à caccià u cartucciu di filtru staccabile è reinseritu dopu a pulizia.Per quessa, hè assai còmuda à aduprà è mantene.

17. Flame Arrester hè un dispositivu di salvezza utilizatu per impedisce a diffusione di fiamme di gasi infiammabili è vapori di liquidu inflammabili.Generalmente installatu in a pipeline per u trasportu di gas infiammabili o nantu à u tank ventilatu, u dispusitivu chì impedisce a propagazione di a fiamma (deflagrazione o detonazione) da passà hè cumpostu da un core di arrestu di fiamma, una cunchiglia di arrestu di fiamma è accessori.

18.Valvula d'angolo F1960PEX x Compressione drittahè largamente usatu in cortu tempu frequent start-up.Hà e caratteristiche di a risposta sensitiva è di l'azzione precisa.Quandu s'utilice cù una valvula solenoide, u flussu di gas è liquidu pò esse cuntrullatu accuratamente da u cuntrollu pneumaticu.Un cuntrollu precisu di a temperatura, u liquidu goccia è altre esigenze ponu esse ottenute.Principalmente utilizatu in l'industria di l'automatizazione per cuntrullà l'acqua fluida, l'oliu, l'aria, u vapore, u liquidu, u gasu, etc. I vantaghji di usu sicuru, senza mantenimentu è longa vita.
a9
19. Balance Valve (Balance Valve) Ci hè una grande diferenza di pressione o di flussu in ogni parte di u pipeline o di u cuntinuu.Per riduce o equilibriu a diffarenza, una valvula di equilibriu hè stallata trà i pipelines o cuntenituri currispundenti per aghjustà U equilibriu parente di pressione in i dui lati, o l'equilibriu di flussu attraversu u metudu di diversione, hè una funzione speciale di a valvula.

20. A vàlvula di blowdown hè evoluta da a porta.Aduprà l'ingranaggio per rotà 90 gradi per guidà u gambo di a valvula per elevà per ottene u scopu di apertura è chjude.A vàlvula di l'acqua di l'acqua ùn hè micca solu simplice in struttura è bona in u rendiment di sigillatura, ma ancu di dimensione chjuca, di pesu ligeru, di cunsumu di materiale bassu, di dimensione di installazione chjuca, in particulare di torque di guida, faciule d'operare, è faciule d'apertura è chiudi prestu.

21. Sludge Discharge Valve hè una valvola di globu di tipu d'angolo cù fonte idraulica o pneumatica cum'è l'attuatore.Di solitu hè stallatu in fila nantu à u muru esternu di u fondu di u tank di sedimentazione per sguassà u sedimentu è a terra in u fondu di u tank.Dotatu di valvola quadrata manuale o valvola solenoide, u cambiamentu di valvola di fangu pò esse cuntrullatu remotamente.

22. Valve Cut-off hè un tipu di attuatore in u sistema di autumàticu, chì hè cumpostu di un attuatore di membrana pneumatica multi-primavera o un attuatore di pistone flottante è una valvola di regulazione.Riceve u signale di l'instrumentu di regulazione, è cuntrullà u cut-off, a cunnessione o u cambiamentu di u fluidu in u pipeline di prucessu.Hà e caratteristiche di struttura simplice, risposta sensibile è azzione affidabile.

23. A valve reducing hè una valvula chì riduce a pressione di ingressu à una certa pressione di uscita necessaria per mezu di l'ajustamentu, è s'appoghja nantu à l'energia di u mediu stessu per mantene a pressione di uscita automaticamente stabile.Da u puntu di vista di a meccanica di fluidi, a valvula di riduzzione di pressione hè un elementu di throttling chì a resistenza lucale pò esse cambiata, vale à dì, cambiendu l'area di throttling, u flussu di flussu è l'energia cinetica di u fluidu sò cambiati, risultatu in diverse pressioni. pèrdite, in modu à ghjunghje u scopu di decompression.

24. Valvula pinch, canusciutu macari comu pinch valve, valve air bag, valve break hoop, hè cumpostu di ghisa supiriuri e bassu, lega d'aluminiu, corpu di valvula in acciaio inox, manica di tubu di gomma, porta di valvola grande è chjuca, sopra è bassu. posti di guida è altre parti.Quandu u volante hè giratu in u sensu orariu, i steli di valvula grande è chjuca guidanu simultaneamente i piatti di stubble superiore è inferiore, cumpressà a manica, è chjude, è vice versa.

25. Plunger Valve (Plunger Valve) A valvula Plunger hè cumpostu da u corpu di a valvula, a tappa di a valvola, a valvola di a valvola, u pistu, u quadru di u pirtusu, l'anellu di sigillatura, a rota di a manu è altre parti.L'asta di a vàlvula spinge u pistu per ritruvà in u centru di u quadru di u foru.Muvimentu per compie e funzioni di apertura è chjusu di a valvula.L'anellu di sigillatura adopta un novu tipu di materiale di sigillatura non tossicu cù una forte elasticità è una alta resistenza à l'usura, cusì u sigillamentu hè affidabile è durable.Cusì, a vita di serviziu di a valvula di pistone hè aumentata.

26. Bottom Valve hè custituitu da u corpu di a valvula, u discu di a valvola, a barra di pistone, a tappa di a valvula, a colonna di posizionamentu è altre parti.Vede a figura sottu per i dettagli.Prima di principià a pompa, riempia u tubu di aspirazione cù liquidu, perchè a pompa hà abbastanza aspirazione, aspira u liquidu in a valvula, apre u flap di a valvola di pistone, in modu di realizà l'operazione di supply supply d'acqua.Quandu a pompa hè fermata, u flap di a valvula hè chjusu sottu l'azzione di a pressione idraulica è a so propria gravità., mentri impediscenu u liquidu di vultà à u fronte di a pompa.

27. U vetru di vista hè unu di l'accessori principali nantu à u dispusitivu di pipeline industriale.In u pipeline di u pitroliu, chimicu, farmaceuticu, alimentariu è altri equipaghji di produzzione industriale, u vetru di vista pò osservà u flussu è a reazione di u liquidu, gasu, vapore è altri media in u pipeline in ogni mumentu.Per monitorà a produzzione è evità accidenti in u prucessu di produzzione.

28. Flange hè ancu chjamatu flange flange o flange.I flange sò i parti interconnessi trà l'arbureti è sò usati per a cunnessione trà l'estremità di i tubi;sò ancu usati per flange in l'entrata è l'output di l'equipaggiu per a cunnessione trà dui equipaghji.

29. A vàlvula di cuntrollu idraulica hè una vàlvula chì apre, chjude è aghjusta a pressione di u pipeline mediu cum'è a forza motrice.Hè custituitu da una valvula principale è cundutti attaccati, valves d'agulla, valve di sfera è manometri di pressione, etc. Sicondu u scopu di l'usu è i diversi lochi funziunali, pò esse evoluzionatu in una valvola float di cuntrollu remota, valvola di riduzzione di pressione, verificazione di chiusura lenta. valvola, regulatore di flussu., valvula di salvezza di pressione, valvula di cuntrollu elettricu idraulicu, valvola di emergenza d'emergenza, etc.


Tempu di Postu: Feb-21-2023