Rubinetto in acciaio inox o rubinetto in ottone ?

rubinettu di ottone

I rubinetti di rame sò divisi in rame non standard, rame standard naziunale, è8 Anni Esportatore Cina Cw614n Brass Bibcockt & Mixer & Bibcock.È u megliu di questi hè u rubinettu di ottone.I rubinetti di ottone anu dui vantaghji distinti nantu à i rubinetti in acciaio inox:

1. Brass faucets pò tumbà u 99% di i batteri in l'acqua di u rubinettu, chì significa chì ùn ci sarà micca crescita bacteriana in u rubinettu di cobre.

2. E caratteristiche di u ramu sò resistenti à l'usura è faciule di processà.Per quessa, l'apparizione di faucets di ramu hè relativamente riccu, è ci sò assai faucets di ramu d'altu valore.È a maiò parte di e decorazioni high-end generalmente usanu rubinetti di cobre.

Riguardu à u prublema di piombo in i rubinetti di ramu, in fattu, finu à chì ùn avete micca cumprà prudutti di trè senza marca, i rubinetti di ramu chì sò ufficialmente usati in u mercatu sò u standard naziunale H59, è dopu un spray di sal 24 ore. prova, rispondenu à i requisiti di C/T 1043-2007 "Limite di precipitazione di piombo di bocca d'acqua".Cusì ùn avete micca bisognu di preoccupassi troppu.

rubinettu

rubinettu in acciaio inox

I rubinetti d'acciaio inossidabile sò usati più frequentemente in e case cà i rubinetti di rame.I vantaghji evidenti nantu à i rubinetti di cobre sò:

1. U faucet in acciaio inox ùn hà micca prublemi di piombo, resistenza à l'acidu, resistenza à l'alkali, micca faciule da corrode, è ùn contaminarà micca a fonte di l'acqua di u rubinettu.

2. A durezza è a durezza di u rubinettu in acciaio inox sò più di 2 volte più altu ch'è quellu di u ramu, è a superficia ùn rust, deforma è corrode è causa a contaminazione secundaria.

Una di e preoccupazioni per i rubinetti in acciaio inox hè u prublema di cumpusizioni.Se a cumpusizioni di l'acciaio inox hè troppu chjuca, ci saranu prublemi cum'è a ruggine.Allora, ci hè un metudu di prova assai simplice.L'acquistu di liquidu di prova d'acciaio inossidabile in ligna pò detectà i cumpunenti è evità di cumprà rubinetti d'acciaio inossidabile cù qualità povera.


Tempu di Postu: 26-Jan-2022