Cerimonia di firma di l'accordu di cooperazione strategica glubale

04
U 30 di ghjennaghju di u 2018, a cerimonia di firma per a cooperazione strategica glubale trà WandeKai è WATTS hè stata.
Watts hè un capu globale di soluzioni d'acqua di qualità per ambienti residenziali, industriali, municipali è cummerciale.WandeKai hà custruitu una forte relazione di cooperazione cù Watts per più di 10 anni cù prudutti d'alta qualità è un bonu serviziu. A nostra cooperazione include: Quarter Turn Supply Valve;Valvole di alimentazione multi-turni;F1960 è F1807Fittings in ottone ;Valvula a sfera d'ottone, etc.
Solu quandu a cooperazione pò sviluppà a cooperazione pò esse win-win è a cooperazione pò esse migliurata.
A cuuperazione strategica hè basatu annantu à cunsiderazioni win-win à longu andà, basatu nantu à l'interessi cumuni, per ottene una cooperazione in profonda.Prima, cunsiderà cumu stabilisce l'interessi cumuni à cortu è à longu andà.A cusì chjamata strategia hè di prucede da l'inseme, cunsiderà l'interessi di l'altri, è maximizà l'interessi generale.
1.How à capisce prufonda a gestione strategica di l'impresa
Strategia - Decisione generale per un periudu di tempu relativamente longu
A strategia hà e caratteristiche di guida, generale, longu, cumpetitiva, sistematica è risicatu
2.Studiu nantu à i mudelli mentali di i gestori
I mudelli mentali di i gestori influenzanu diversi tipi di decisioni strategiche chì determinanu u rendiment di una cumpagnia
Pensu - azzione - abitudine - caratteru - destinu
3.Avantaghju cumpetitivu è a competitività core
U vantaghju cumpetitivu hè un inseme di fatturi o cumpetenze chì permettenu à una cumpagnia di superà in modu coerente i so cuncurrenti
A competitività di u core hè preziosa, scarsa, insustituibile è difficiuli d'imità
4.How per fà a pianificazione strategica sottu a situazione attuale
In fronte à l'ambiente ecunomicu cambiante, usemu una varietà di strumenti analitici per risolve i prublemi di pianificazione strategica di l'imprese.
5.Selezzione di strategia cumpetitiva di l'imprese in u stadiu attuale
Amparate da i casi strategichi di successu è falluti di l'imprese cinesi è stranieri, definisce u significatu strategicu, è sceglie u modu di gestione strategicu adattatu per u sviluppu di l'imprese.


Tempu di post: 18-sep-2020