Cumu funziona a valvula di sfera

A parte di apertura è chjusu di u Valve à sfera in ottone F1807 PEXhè un corpu sfericu, chì hè guidatu da u gambu di a valvula è gira 90 ° intornu à l'assi di a valvola di sfera per apre o chjude.Pò esse ancu usatu per regulazione è cuntrollu di fluidi.Hè principarmenti utilizatu per taglià, distribuzione è cambià a direzzione di u flussu di u mediu in u pipeline.Havi una bona prestazione di sigillatura, funziunamentu còmuda, apertura rapida è chjusu, struttura simplice, pocu voluminu, resistenza bassu, pesu ligeru, etc.
nutizie 2
Principiu di struttura di a valvola a sfera
1. UValve à sfera in ottone F1807 PEXcustituitu da un corpu di valvula, un gambo di valvula, una sede di sigillatura è una bola.
2. UValve à sfera in ottone F1807 PEXU core di a valvula di sfera hè tonda, è l'apertura di a sfera pò esse aghjustata da un signalu analogicu, in modu di ottene una regulazione precisa.
3. U sigillo hè affidabile, è u sigillo PTFE pò ghjunghje sin'à fuga, chì pò esse usata in sistemi di gas è vacuum.
4. Resistenza a temperatura alta, utilizendu sigillo PPL o sigillo duru di metallu, usu nurmale in certi gasi o liquidi à alta temperatura.
5. A struttura hè simplice, u sigillu pò esse disassemblatu liberamente, u materiale di sigillatura pò esse rimpiazzatu, è l'usu hè cunvenutu.
6. Longa vita di serviziu, in cundizioni di travagliu nurmale, funziunamentu multi-frequency, senza bisognu di rimpiazzà sigilli, pò operà continuamente per 100 000 volte.
7. Wide gamma di usu, per l'acqua, vapuri, gas, gas naturale, gas liquefied è altri campi, sistema altu vacuum à alta pressione pò esse appiicata.
8. Siccomu a vàlvula di bola hà proprietà di asciugà durante u prucessu di apertura è chjusu, pò esse usata in media cù particeddi solidi suspesi.
9. Struttura full-bore, resistenza à pocu fluidu, grande flussu, è senza perdita di flussu.
10. A vitezza di apertura è chjusu hè veloce, l'apertura è a chjusa solu deve esse rotate 90 gradi, è u tempu di apertura più veloce hè 1 secondu.


Tempu di post: 13-oct-2023