Funzioni di valvula a sfera

Valvula à sfera d'ottone, u membru di apertura è chjusu (palla) hè guidatu da a valvula di valvula è gira intornu à l'assi di a valvola di bola.Pò esse ancu usatu per regulazione è cuntrollu di fluidi.À mezu à elli, a valvola di sfera in forma di V duru sigillata hà una forte forza di taglio trà u core di sfera in forma di V è u sediu di a valvula di metallu di superficia in lega dura, chì hè soprattuttu adattatu per fibre è particelle solide.ecc mediu.A vàlvula di bola multi-portu nantu à a pipeline ùn pò micca solu cuntrullà in modu flessibile a cunfluenza, a diversione è u cambiamentu di a direzzione di u flussu di u mediu, ma ancu pò chjude ogni canale è cunnette l'altri dui canali.Stu tipu di valvula deve esse generalmente installata horizontalmente in u pipeline.A vàlvula di sfera hè divisa in: vàlvula di sfera pneumatica, vàlvula di sfera elettrica, vàlvula di sfera manuale secondu u metudu di guida.

MI12

Caratteristiche di a valvula à sfera:
1. Resistente à l'usura;perchè u core valve di u hard-sealedValvula à sfera d'ottonehè a saldatura à spruzzo d'acciaio in lega,
L'anellu di sigillatura hè fattu di superficia d'acciaio in lega, per quessa, a valvola di sfera sigillata dura ùn pruducerà micca troppu usura quandu hè accesa è spenta.(U so fattore di durezza hè 65-70):
Siconda, u funziunamentu di sealing hè bonu;perchè a sigillatura di a valvola di sfera dura è in terra artificiale, ùn pò micca esse usata finu à chì u core di a valvula è l'anellu di sigillatura sò assuciati.Allora a so prestazione di sigillatura hè affidabile.
Terzu, u cambiamentu hè lume;perchè u fondu di l'anellu di sigillatura di a valvola di sfera dura-sealed adopta una primavera per mantene l'anellu di sigillatura è u core di a valvula strettamente inseme, u cambiamentu hè assai ligeru quandu a forza esterna supera a precarga di a primavera.
4. Longa vita di serviziu: Hè stata largamente utilizata in u petroliu, l'industria chimica, a generazione di energia, a fabricazione di carta, l'energia atomica, l'aviazione, a fucile è altri dipartimenti, è ancu a vita di ogni ghjornu di e persone.
A vàlvula di sfera pneumatica hà una struttura simplice è compacta, un sealing affidabile è un mantenimentu convenientu.A superficia di sigillatura è a superficia sferica sò sempre in un statu chjusu, chì ùn hè micca facilmente erosionatu da u mediu, è hè faciule d'opera è mantene.Hè adattatu per i media di travagliu generale cum'è acqua, solvente, acidu è gasu naturale.Hè principarmenti utilizatu per cutting off O cunnette u mediu in u pipeline, è pò ancu esse usatu per regulazione è cuntrollu di fluidi.
In cunfrontu cù altri tipi di valvole, e valvole pneumatiche à sfera anu un torque di uscita di corsa angulare, apertura rapida, stabile è affidabile, larga applicazione, è i seguenti vantaghji:
1. U cuscinettu di spinta riduce u torque di attritu di u gambo di a valvula, chì pò fà chì u gambu di a valvula opera in modu fluidu è flexible.
2. Funzione anti-statica: Una primavera hè stallata trà u ballu, u gambu di a valvula è u corpu di a valvula, chì ponu esportà l'electricità statica generata durante u prucessu di cambiamentu.
3. A causa di i boni pruprietà self-lubricating di PTFE è altri materiali, a perdita di attritu cù a bola hè chjuca, cusì a vita di serviziu di a valvula pneumatica hè longa.
4. Picculu resistenza fluidu: valve palla Pneumatic hè unu di i tipi più chjuchi di resistenza fluidu trà tutti i categurie valve.Ancu a valvula di bola pneumatica di diametru ridottu, a so resistenza à u fluidu hè abbastanza chjuca.
5. Reliable valve stem seal: Siccomu u valve stem gira solu è ùn si move micca in su è in giù, u sigellu di packing di u valve stem ùn hè micca faciule per esse danatu, è a capacità di sealing aumenta cù l'aumentu di a pressione media.
6. U sediu di valvula hà un bonu funziunamentu di sigillatura: l'anellu di sigillatura fattu di materiali elastici, cum'è PTFE, hè faciule da sigilà in struttura, è a capacità di sigillatura di a valvola di bola pneumatica aumenta cù l'aumentu di a pressione media.
7. A resistenza di u fluidu hè chjuca, è a valvola di bola full-bore ùn hà micca una resistenza di flussu.
8. Struttura simplice, taglia chjuca è pesu ligeru.
9. Strettu è affidabile.Hà duie superfici di sigillatura, è i materiali di superficia di sigillatura di a valvula di sfera sò largamente utilizati in diversi plastichi, chì anu un bonu rendimentu di sigillatura è ponu ottene u sigillamentu.Hè statu ancu largamente utilizatu in sistemi di vacuum.
10. Funzionamentu faciule, apertura è chjusura rapida, a valvula di sfera hà solu bisognu di rotà 90 ° da a piena apertura à a piena chjusa, chì hè cunvene per u cuntrollu di longa distanza.
11. Hè facilitu di mantene, a valvula di bola hà una struttura simplice, l'anellu di sigillatura hè generalmente movibile, è hè più cunvenutu per disassemble è rimpiazzà.
12. Quandu sanu sanu o chjusu cumplettamente, a superficia di sigillatura di u ballò è u sediu di valvula sò isolati da u mediu, è quandu u mediu passa, ùn pruvucarà micca l'erosione di a superficia di sealing valve.
13. Una larga gamma di appiicazioni, diametri chì varienu da chjuchi à parechji millimetri, grande à parechji metri, è ponu esse appiicati da u vacuum à alta pressione.
14. Perchè a valvula di bola hà asciugà a pruprietà durante u prucessu di apertura è chjusu, pò esse usata in u mediu cù particeddi solidi suspesi.
15. Alta precisione di trasfurmazioni è altu costu.Ùn hè micca adattatu per l'usu in alta temperatura.Se ci sò impurità in u pipeline, hè faciule d'esse bluccatu da impurità, risultatu in a valvula ùn pò esse aperta.


Tempu di post: Jul-05-2022